تاریخچه سازندگان دیزل-قسمت6-کمپانیPerkins


تاریخچه شرکت پرکینز

در‌رابطه با تاریخچه شرکت پرکینز باید گفت: اولین موتور دیزل با سرعت‌بالا در جهان موتور چهار سیلندر Vixen پرکینز است. اولین آن در سال 1932 ساخته شده بود، در اکتبر 1935 شرکت پرکینز اولین شرکتی شد. كه موفق به کسب شش رکورد جهانی سرعت دیزل برای انواع فواصل تعیین‌شده در مسیر مسابقه Brooklands  در شهر‌Surrey شد. برای دو‌سری از موتورهای این‌شرکت ، به نام های  P4 و P6 که در طول‌جنگ‌جهانی‌دوم ساخته‌شده‌بود ، بازار بسیارقوی وجود داشت. بعد از جنگ، شرکت پرکینز که‌حالا در نظر عموم‌ مردم شناخته شده‌ بود به نوعی یک مجوز برای تولید و فروش شده‌بود.

موتورهای پرکینز

موتورهای پرکینز ، یک شرکت تابعه از کاترپیلار، در درجه اول یک تولید کننده موتور دیزل برای بازارهای مختلف از جمله موراد زیر می باشد:

  • کشاورزی
  • ساخت و ساز
  • انتقال مواد
  • برق تولید و صنعتی

این شرکت در سال 1932 در شهر Peterborough کشور انگلستان تاسیس شد. در طول سالیان‌گذشته، شرکت پرکینز تنوع تولیدات خود را به هزاران موتور مختلف از جمله دیزلی و گازسوز گسترش داده است. در 7‌ژوئن سال‌1932، شرکت‌پرکینز توسط  Frank Perkins  و Charles Wallace Chapman ، موفق به‌طراحی‌و‌تولید موتور دیزل دور  بالا شد. چپمن مهندس طراحی (مدیر فنی) و صاحب ده درصد سهام شرکت بود. او بیش از یک دهه در این شغل باقی ماند قبل از اینکه به گروه RNVR بپیوندد. گرچه همچنان به عنوان مشاور با شرکت همکاری می کرد. پرکینز از سوی مدیران شرکت یعنی    Alan J M Richardson  &  George Dodds Perks بیشترین حمایت را دارا بود. قبل‌از طراحی‌موتور‌دیزل چپمن و پرکینز ، موتور دیزل‌ها همانند یک اسب بارکش، دوری آهسته و سنگین داشتند و فاقد‌عملکرد بودند.  طراحی چپمن، یک موتور دیزل دور بالا بود که می توانست چالشی برای موتورهای بنزینی باشد.

مسی فرگوسن :

شرکت پرکینز ، توسط بزرگترین مشتری آن، مسی فرگوسن در سال 1959 خریداری شد و هویت جداگانه خود را حفظ کرد، تجارت تحت نام موتورهای پرکینز ادامه داد و در سال 1994 یک شرکت تابعه از LucasVarity شد. این پیشرفت و تکامل تا جایی ادامه یافت که پرکینز ، موتورهای خود را برای کسب مجوزهای سختگیرانه تولید گازهای گلخانه ای آماده کرد و در این حین سری جدیدی از موتورژنراتورهای تولید برق و لودر نیز در خط تولید آن گنجانده شد.

کاترپیلار :

از دهه 1970 ، شرکت پرکینز به عنوان یک تامین کننده شرکت کاترپیلار شناخته شده بود، در سال ۱۹۹۸ توسط شرکت کاترپیلار به مبلغ 1٫325  بیلیون دلار آمریکا خریداری شد، و ادعا شد که بزرگترین تولید کننده موتورهای دیزل جهان شکل گرفته است. با توسعه شرکت پرکینز در نقاط مختلف جهان، این شرکت در حال حاضر امکان تولید محصولات خود را در کشورهای انگلستان، ایالات متحده، برزیل، چین، هند و یک سرمایه گذاری مشترک با شرکت ماشین آلات  Ishikawajima-Shibaura در ژاپن را دارد.

سوابق آقای هنریک

در 1 Jan سال 2009 آقای Gwenne Henricks به عنوان رئیس شرکت پرکینز جایگزین Hans Haefeli  شد. از جمله سوابق آقای هنریک بدین شرح است :

  •  همکاری با واحد الکترونیک شرکت کاترپیلار
  • ارتباط با واحد شمال آمریکا شرکت کاترپیلار
  • معاونت رئیس شرکت کاترپیلار

موتورهای دیزلی مختلف پرکینز برای مصارفی همچون صنعتی، کشاورزی، ساخت و ساز، حمل و نقل مواد، دریایی و تولید برق ساخته شده است.
موتورهای پایه گازسوز پرکینز که از انواع گاز طبیعی همچون گاز طبیعی ، گاز لندفیل  (گاز متصاعد شده از محل دفن زباله)  ، گاز بی – هوازی (تجزیه میکروبی مواد آلی در غیاب اکسیژن است که نتیجه این فرایند ، تولید متان و مواد تثبیت شده می‌باشد)، بیوگاز ، گاز معدن بعنوان سوخت استفاده میکنند، برای تولید برق مداوم استفاده می شوند.

مقالات

AVRBAUDOUINCATCaterpillarComapDatakomDeep SeadeutzLOVOLMAKMANMTUMWMperkinsSKLVOLVOwoodwardایدمبادوینپرکینزتعمیر دیزل ژنراتورتعمیر_دیزل_ژنراتورخرید دیزل ژنراتوردویتسدیزلدیزل ژنراتور ایرانیدیزل ژنراتورSKLدیزل_ژنراتورفروش_دیزل_ژنراتورقیمت_دیزل_ژنراتورکاترپیلارکامینزگاورنرلووللیست قیمت دیزل ژنراتورموتورسازاننمایندگیولتاژ_رگولاتورولو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شش − = 3