تاریخچه سازندگان دیزل-قسمت2-کمپانی ولو


شرکت ولوو یا VOLVO PENTA یکی از پیشتازان در صنعت تولید موتور می باشد. این شرکت محصولات خود را برای انواع سیستم ها اعم از دریایی و صنعتی ارائه می کند. تمام تلاش این شرکت بر این است تا محصولاتی با بالاترین کیفیت و امنیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در سال 1868 ، مهندس John G Grönvall  یک کارگاه مکانیکی و ریخته گری در اسکود، سوئد تاسیس کرد. کسب و کار John G Grönvall  و شرکت، تامین اقلام و نیازهای روزمره بود. در سال ۱۸۷۵ این شرکت محدود شد به عنوان SköfdeGjuteri OCH MekaniskaVerkstad و یا به زبان ساده تر، Gjuteriet. محصولات این شرکت در بازه زمانی کوتاه، از گلدان و دریچه خروجی  دود کوره و تجهیزات آب جوش به ساخت تجهیزات کشاورزی و تجهیزات لازم برای کارخانه های چوب بری تبدیل شد.

این شرکت به سرعت در دهه 1900 توسعه یافت و به تولید موتورهای بخار و توربین های آب برای نیروگاه های انرژی هیدرولیک پرداخت . در سال 1907، یک همکاری مثمر ثمر با شرکت مهندسی Fritz Egnell از شهر استکهلم آغاز شد، که نتیجه آن موتور احتراق تراکمی تک سیلندر با توان 3 اسب بخار شد. این موتور به عنوان B1  شناخته شد و یک کمیته پنج نفره برای نامگذاری آن تشکیل شد، اما این کمیته شکست خورد و از آنجا که این گروه متشکل از پنج نفر بود، نامPentaرا برای آن انتخاب کردند.

ولو پنتا در سال 1907 میلادی تأسیس شد این شرکت کار خود را با تولید موتورهای دریایی شروع کرد.

در سال 1916، شرکت مهندسی Fritz Egnell،این شرکت را خریداری کرد و نام آن را به AB Pentaverken تغییر داد.

زمینه فعالیت شرکت ولوو

فعالیت های این شرکت در حال حاضر :

  •   ساخت موتورهای احتراق داخلی (ICES)
  •  انواع موتور برای مصارف دریایی
  • موتور دیزل جهت استفاده دیزل ژنراتور
  •  موتورهای دیزلی با کاربرد صنعتی
    و …

می باشد که این موتورها با سوخت بنزین و گازوئیل ، رنج تولید قدرت مابین 7.5 تا 1500 کیلووات را دارا می باشند.
همچنین از سایر فعالیت های این شرکت ساخت عقبه کشتی ، ساخت تجهیزات درون کشتی که تحت عنوان Volvo Penta IPS  شناخته  می شود.

مقالات

AVRBAUDOUINCaterpillarComapDatakomdeutzDSEGOVERNORLEROY_SOMERLOVOLMANMECCALTEMTUMWMSKLSTAMFORDبادوینپاراللپرکینزتعمیر دیزل ژنراتورتعمیر_دیزل_ژنراتورخرید دیزل ژنراتوردیزل ژنراتوردیزل ژنراتور ایرانیدیزل ژنراتورSKLدیزل_ژنراتوردیزل،ژنراتور،ولتاژ_رگولاتور،ولو،پرکینز،کامینز،دویتس،کاترپیلار،لوول،SKLساخت تابلو دیزل ژنراتورسرویس ونگهداری دیزل ژنراتورسنکرونقطعات دیزل ژنراتورقیمت دیزل ژنراتورقیمت_دیزل_ژنراتورکاترپیلارکامینزلووللیست قیمت دیزل ژنراتورنصب_دیزل_ژنراتورولتاژ_رگولاتورولو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


هشت − = 2